NN & METLIFE KLIENTIEM

 

Kāpēc NN grupa nolēma iegādāties MetLife uzņēmumus Polijā?

Zīmola Nationale-Nederlanden īpašnieks NN grupa plāno paplašināties Centrāleiropā un Austrumeiropā. Tā pārņēma MetLife spēcīgo un ienesīgo biznesu Polijā, cenšoties nostiprināt savu pozīciju reģionā. Līdz ar to varēs piedāvāt vēl lielākai klientu grupai labāko iespējamo dzīvības apdrošināšanu un produktus viņu finansiālās nākotnes nodrošināšanai.

Kas ir NN grupa?

NN grupa ir spēcīgs un stabils uzņēmums, kam Polijas tirgū pieder kompānijas Nationale-Nederlanden un Notus.  2022.g. 22. aprīlī tām pievienojās MetLife Polska uzņēmumi. 2022.g. 1. augustā MetLife TUnŻiR S.A. mainīja nosaukumu uz NNLife TUnŻiR S.A.

NN grupa darbojas jau 177 gadus, sniedzot finanšu pakalpojumus apdrošināšanas, investīciju un pensiju jomā. Tā darbojas 11 valstīs – galvenokārt Eiropā, bet arī Japānā. Uzņēmums rūpējas par gandrīz 18 miljonu klientu finansiālo drošību un investīcijām visā pasaulē.    

Polijā darbojas kopš 1994. gada ar Nationale-Nederlanden zīmolu. Nationale-Nederlanden ir viens no Polijas apdrošināšanas un pensiju tirgus līderiem. Tā piedāvā vienkāršus produktus, lai nodrošinātu savu klientu un viņu tuvinieku finansiālo nākotni. Tas ir arī sociāli atbildīgs zīmols, kas nodarbojas ar jautājumiem, kas saistīti ar veselību, profilaksi un poļu dzīves kvalitāti.

Vai man kaut kas jādara sakarā ar to, ka MetLife TUnŻiR S.A. mainīja nosaukumu uz NNLife TUnŻiR S.A.?

Jā, veicot apdrošināšanas iemaksu, lūdzam norādīt jauno nosaukumu "NNLife TUnŻiR S.A." Banka nepieņems pārskaitījumus, kas adresēti “MetLife”. Ja ir iestatīti regulāri maksājumi, lūdzu, atjauniniet datus.

Kāpēc MetLife TUnŻiR S.A. mainīja savu juridisko nosaukumu uz NNLife TUnŻiR S.A. un logotipu uz Nationale-Nederlanden?

MetLife un Nationale-Nederlanden zīmoliem ir līdzīgas vērtības un mērķi, un abi ir sociāli iesaistīti. Nationale-Nederlanden logotipa ieviešana ir vēl viens solis abu uzņēmumu integrācijā, lai pēc juridiskās apvienošanās darbotos kā viens uzņēmums ar vienu zīmolu. Esam nolēmuši savus klientus pamazām iepazīstināt ar apvienošanās procesu, lai viņiem būtu laiks pierast pie izmaiņām. Taču līdz apvienošanās pabeigšanai darbosimies kā atsevišķi uzņēmumi. Tāpēc MetLife TUnŻiR S.A. pagaidu mainīja nosaukumu uz NNLife TUnŻiR S.A.

Vai MetLife TUnŻiR S.A. un Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. jau ir oficiāli apvienojušās?  Vai tas jau ir viens uzņēmums?

Nē, mēs joprojām darbojamies atsevišķi un esam atsevišķi uzņēmumi. Pirmais solis mūsu uzņēmumu integrācijas procesā bija MetLife uzņēmumu pievienošanās NN grupai 2022.g. 22. aprīlī. Otrais apvienošanās solis bija nosaukuma maiņa no MetLife TUnŻiR S.A. uz NNLife TUnŻiR S.A. un mērķa Nationale-Nederlanden logotipa pieņemšana.

Mēs paredzam, ka integrācijas process beigsies 2023.g. sākumā. Dažas izmaiņas ieviešam pakāpeniski. Šo darbību mērķis ir nodrošināt, lai abu uzņēmumu juridiskā apvienošanās noritētu raiti, vienlaikus saglabājot augstu klientu apkalpošanas līmeni.

Kad MetLife TUnŻiR S.A. apvienosies ar Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A.?

Pirmais solis MetLife un Nationale-Nederlanden uzņēmumu integrācijā bija MetLife Polska uzņēmumu pievienošanās NN grupai 2022.g. 22. aprīlī. 2022.g. 1. augustā MetLife TUnŻiR S.A. mainīja savu juridisko nosaukumu uz NNLife TUnŻiR S.A. un pieņēma Nationale-Nederlanden logotipu. Šis ir vēl viens solis mūsu uzņēmumu apvienošanā. Tomēr vēlamies uzsvērt, ka, neskatoties uz kopējo logotipu, līdz juridiskai apvienošanai darbojamies kā atsevišķi uzņēmumi. Uzņēmumu apvienošanas process ir sarežģīts un ilgstošs.  Mēs ceram, ka abu uzņēmumu juridiskā apvienošana beigsies 2023.g. janvārī. Klienti tiks informēti par visām izmaiņām. Plašāku informāciju par apvienošanos var atrast www.nnlife.lv

Ko nozīme, ka MetLife TUnŻiR S.A. mainījusi nosaukumu uz NNLife TUnŻiR S.A, taču mājas lapā ir redzams Nationale-Nederlanden logotips?

Mainījies MetLife TUNŻiR S.A. juridiskais nosaukums, jaunais nosaukums - NNLife TUNŻiR S.A. Šis nosaukums tiks izmantots saziņā ar klientiem, kā arī mūsu dokumentos. Saziņā tiks lietots Nationale-Nederlanden logotips. Mēs nolēmām ieviest mērķa logotipu tagad, jo pēc dažiem mēnešiem NNLife TUnŻiR S.A.  (iepriekš MetLife) apvienosies ar Nationale-Nederlanden TUnŻ S.A. Abi uzņēmumi darbosies kā viena dzīvības apdrošināšanas sabiedrība.
MetLife logotipa maiņa uz Nationale-Nederlanden ir vēl viens solis abu uzņēmumu integrācijā. Līdz apvienošanās pabeigšanai darbojamies kā atsevišķi uzņēmumi ar atšķirīgiem juridiskajiem nosaukumiem. Nationale-Nederlanden logotipa lietošana nemaina NNLife TUnŻiR S.A. (iepriekš MetLife) darbības jomu un raksturu. Ar klientiem noslēgtie līgumi paliek spēkā. Arī saziņas līdzekļi paliek nemainīgi.

Es esmu NNLife TUnŻiR S.A.  (iepriekš MetLife) klients. Ko man nozīmē nosaukuma maiņa no MetLife uz NNLife?

Nosaukuma maiņa neietekmē mūsu klientu apkalpošanas noteikumus un procedūras. Svarīgākais nemainās - līgumu nosacījumi un mūsu saistības pret klientiem nemainās. Mēs vēlreiz uzsveram, ka:

  • veicot apdrošināšanas iemaksu, lūdzam norādīt jauno nosaukumu "NNLife TUnŻiR S.A." Banka nepieņems pārskaitījumus, kas adresēti “MetLife”. Ja ir iestatīti regulāri maksājumi, lūdzu, atjauniniet datus, maksājumu kontu numuri paliek nemainīgi
  • izmaksas veic NNLife TUnŻiR S.A. (iepriekš MetLife),
  •  visi noslēgtie līgumi paliek spēkā saskaņā ar tajos izklāstītajiem nosacījumiem
  • NNLife TUnŻiR S.A. (iepriekš MetLife) klientu līdzekļus pārvalda viena un tā pati speciālistu komanda,
  • kontaktinformācija - tālruņu numuri paliek nemainīgi un darbojas visu laiku.

Es esmu NNLife TUnŻiR S.A. (iepriekš MetLife) klients, kurai tagad ir Nationale-Nederlanden logotips. Ar ko man jāsazinās par savu apdrošināšanas polisi?  Kā tagad tiks sniegti apdrošināšanas pakalpojumi?

Attiecībā uz apdrošināšanas pakalpojumiem nekas nemainās. Informāciju par izmaiņām līgumā un pretenzijas vai sūdzības iesniegšanas kārtību var atrast vietnē: www.nnlife.lv

Ar MetLife TUnŻiR apdrošināšanu saistītie jautājumi tālr. +371 67 036 050, e-pasts:  info.lv@nn.pl

 Vai ir mainījusies NNLife TUŻiR S.A. (iepriekš MetLife) kontaktinformācija?

Šobrīd mainījies tikai MetLife TUNŻiR S.A. nosaukums, jaunais nosaukums ir NNLife TUNŻiR S.A.  Jūs varat sazināties ar NNLife TUnŻiR S.A.  (iepriekš MetLife) tāpat kā līdz šim.

Kā pieteikties apdrošināšanas izmaksai? Vai pēc tam, kad MetLife TUnŻiR S.A. mainīja nosaukumu uz NNLife TUnŻiR S.A., kaut kas mainījies attiecībā uz izmaksu veikšanu?

Šajos jautājumos nekas nav mainījies. Pieteikumu var iesniegt:

pa e-pastu info.lv@nn.pl

pa tālruni: +371 67 036 050

Pa parasto pastu: NNLife TUnZiR S.A. (iepriekš MetLife), P/K 33, Riga, LV-1004, Latvia

Kāpēc, ierakstot www.nnlife.lv, mani novirzīja uz www.metlife.lv? Vai šī ir pareizā adrese?

Jā, tā  ir pareiza adrese. Pašlaik mēs apvienojam nnlife.lv vienā vietnē, tāpēc ir redzama informācija par novirzīšanu. Ierakstot metlife.lv ir nnlife.lv, tiksit novirzīts uz to pašu vietni. Tādējādi klientiem būs vieglāk pierast pie jaunā nosaukuma. Adrese www.metlife.lv darbosies līdz 31.03.2023.

Es saņēmu e-pastu no domēna @nn.pl.  Vai man būtu jāuztraucas?

Nav par ko uztraukties. E-pasta ziņojumi no domēna @nn.pl tiek sūtīti tieši no NNLife TUnŻiR S.A.  (iepriekš MetLife). E-pasta adrešu domēni mainījās 2022.g. aprīlī, kad NN grupa kļuva par MetLife uzņēmumu īpašnieku Polijā. Ja jūs savā pasta programmā izmantojat noteikumus (filtrus), atjauniniet tos Tādā veidā jūs nepalaidīsit garām svarīgus ziņojumus, tie nenonāks surogātpasta mapē.

Uz kādu adresi man tagad jāsūta e-pasta ziņojumi, kas adresēti NNLife TUnŻiR S.A.  (iepriekš MetLife)?

Ar NNLife (iepriekš MetLife) apdrošināšanu saistītos jautājumos +371 67 036 050, e-pasts: info.lv@nn.pl


E–pasts uz adresēm ar paplašinājumu @metlife.lv, līdz 2022.g. 21. oktobrim tiks automātiski pāradresēts uz saņēmēja adresi @nn.pl domēnā.  Uz tiem atbildēsim no info.lv@nn.pl

Vai es saņemšu oficiālu paziņojumu par apvienošanos ar Nationale-Nederlanden?

Kā NNLife TUnŻiR S.A. (iepriekš MetLife) klients, jus saņemsit paziņojumu par apvienošanās nākamo posmu. Atkarībā no apdrošināšanas līgumā norādītā saziņas veida, detalizētu informāciju nosūtīsim pa e-pastu vai parasto pastu.

Vai es varu izbeigt līgumu bez sekām uzņēmuma nosaukuma maiņas dēļ?
Vai es varu atteikties no apdrošināšanas?

Nē. Tas, ka MetLife TUNŻiR S.A. maina nosaukumu uz NNLife TUNŻiR S.A., neietekmē jūsu līguma noteikumus. Ja vēlaties to izbeigt, varat to izdarīt, kā aprakstīts jūsu apdrošināšanas polises vispārīgajos noteikumos.

Ko man nozīmē personas datu pārziņa maiņa? Vai es varu atsaukt savu piekrišanu mārketinga paziņojumiem?

Personas datu pārziņa maiņa ir saistīta ar MetLife TUNŻiR S.A juridiskā nosaukuma maiņu uz "NNLife TUnŻiR S.A.", kas notika 2022.g. 1. augustā. Šī ir formāla izmaiņa, kas neietekmē jūsu piekrišanu mārketinga paziņojumu saņemšanai.

Vai MetLife nolēma pārdot savus uzņēmumus Polijā, Lietuvā un Latvijā karadarbības dēļ Ukrainā?

Nē. MetLife uzņēmumu pārdošana Polijā, Lietuvā un Latvijā ir ilgstošs process. Par tā uzsākšanu MetLife jau paziņoja 2021.g. jūlijā. Pateicoties uzņēmumu apvienošanai, mēs varēsim vēl labāk palīdzēt saviem klientiem parūpēties par pašu svarīgāko – dzīvību, veselību un finansiālo drošību.